6 raons per contractar serveis de branding

Marc A. Llibre

La marca és una de les inversions més importants que podeu fer per al vostre negoci i sovint és la que més es passa per alt.

Les empreses que ja han agafat una certa dimensió o comencen a tenir un segment important en el mercat poden plantejar-se contractar un Director de màrqueting, un gestor de marca, o un equip de màrqueting intern. I perquè una empresa d’aquest tipus pot necessitar l’ajuda una agència externa si ja tenen un equip de màrqueting intern? Bé, fins hi tot en aquests casos, és problable que el responsable del departament necessiti orientació o un punt de vista extern per ajudar-lo a orientar adecuadament la marca. O simplement pot necessitar alguns recursos addicionals per complementar les habilitats del seu equip.

Moltes vegades el que més influeix a l’hora de contractar una agència és el cost. Altres factors poden ser la poca informació sobre el què fa realment un estudi gràfic i fins a quin punt pot ser clau en el creixement del vostre negoci. La contractació d’una estudi especialitzat en branding pot arribar a ser una inversió molt rentable a llarg termini creant una marca potent i una narrativa coherent al mercat.

Doncs bé, aquí us proposo les 6 raons que us hauríen de fer considerar la col·laboració amb un estudi gràfic especialitzat en branding:

1 Una visió privilegiada

Un equip especialitzat en projectes de branding us pot aportar una visió privilegiada sobre el potencial de la vostra organització i ajudar-vos a crear la vostra marca que l’impulsi cap a nous reptes.

La creació d’una marca de manera integral que ofereixi una narrativa conviencent és una habilitat que requereix habilitats i tècniques avançades, tan en el desenvolupament de l’estratègia com en la seva execució. Un estudi gràfic coneix la complexitat de desenvolupar una marca des del concepte fins al final, i també té l’experiència d’haver treballat amb diferents empreses en diverses etapes del seu cicle de vida de negoci.

2 Creativitat

Quan contractes una agència estàs contractant a tot un equip de persones amb diferents habilitats estratègiques i creatives que treballen de la manera col·laborativa. Creatius, redactors, dissenyadors, il·lustradors, directors d’art… tots ells treballant amb un únic objectiu: oferir-te idees que aportin solucions innovadores als teus reptes.

3 Consistència

Moltes de les empreses que han treballat amb icònica són organitzacions que no tenien una coherència en els esforços que inverteixen en la seva marca i massa sovint algunes d’aquestes accions estaven jugant en contra seva. Un estudi especialitzat en branding treballa per donar coherència a tots els àmbits de la vostra marca, des de l’estratègia, el posicionament, el missatge, el tò de comunicació, la personalitat… tot és vital per tenir una marca coherent en tots el àmbits on s’expressa.

4 Optimitzeu el vostre pressupost

Si sou una empresa petita, és probable que no tingueu un gran pressupost destinat a la vostra marca. Si sou una empresa més gran, pot ser ja heu pensat en destinar una partida amb aquest objectiu. Sigui com sigui, com podeu aprofitar millor el vostre pressupost? Una estudi especialitzat en branding us pot ajudar a optimitzar millor el vostre pressupost per tenir més impacte. Algunes empreses arriben a Icònica amb una idea preconcebuda dels serveis que necessiten i moltes vegades els hem de fer veure que cal prioritzar altres necessitats de la seva marca perquè aquesta en surti realment reforçada. Una agència sempre aporta una visió global de la vostra marca i us pot ajudar a focalitzar millor la vostra problemàtica i establir un planning executiu que s’adapti a vostre pressupost, assegurant millor impacte.

5 Gestió de marca

I quan hagueu començat a treballar amb un estudi gràfic,, seguiu confiant amb el seu equip en el seguiment de l’estratègia i la creació de noves accions. Vosaltres podeu fixar el nivell de la col·laboració en aquest seguiment, però seguireu tenin un col·laborador super especialitzat, gran coneixedor de la vostra marca, que treballarà de manera molt implicada en un element clau del vostre negoci. Una marca és un concepte viu i dinàmic que reclama una gestió continuada perquè no caigui en un simple element gràfic d’identitat. L’agència us ajudarà sempre a perseguir els vostres objectius i us aportarà sempre grans dosis de creativitat per mantenir sempre la notorietat de la vostra marca.

6 Guanyeu en experiència

Els departament interns treballen sempre focalitzats en els seus problemes i els resolen massa vegades de la mateixa manera. Les agències treballen per a sectors molt diferents, i sovint les solucions aplicades a un sector poden ser molt beneficioses per un altre. Segur que obtindreu un gran avantatge competitiu, només per tenir una agència ben a prop vostre.

Si necessiteu ajuda amb la vostra marca, poseu-vos en contacte avui mateix per obtenir una consulta gratuïta. No deixeu passar ni un minut més sense contar amb la inversió més beneficiosa per la vostra marca.

T'hi apuntes?

Subscriu-te a la nostra newsletter i rebràs una notificació quan publiquem un nou post.
Correu erroni
Logo Icònica
937 885 767
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Segueix-nos!
Mantén-te informat
Correu erroni
Correu erroni
Mantingue't informat
© Icònica Gràfica Creativa, SLU 2018 - Tots els drets reservats